SUCCES PÅ MESSER OG UDSTILLINGER

Hvad er sandsynligheden for at potentielle kunder og partnere vil stoppe op ved din stand, når du er på messer og hvordan skiller man sig ud fra mængden? Vi har både produkterne og ekspertisen til at få de bedste resultater på messer.

Der er meget at huske på, når man er på messe. Ikke alene bør du være synlig for dine kundeemner, men du bør også vise, hvem du repræsenterer på bedst mulige måde. Du kan nemt gøre dette ved brug af forskellige messe artikler.

I junglen af ​​messeudstyr, har vi ekspertisen i at finde de produkter, der passer til dig og din virksomhed. Vi har nogle af de bedste partnere på messearrangementer samt produkter, så du altid kan vælge hvad der passer dig.

For en gennemført visuel og tydelig profilering, har vi også et stort udvalg af beklædning, der passer perfekt som uniform på messestanden. Ønsker du eksempelvis tøj i dine farver og med dit logo? Vi skræddersyr jakkesæt og blazere til dig. Eller hvad med en sporty og professionel T-shirt med dit slogan på ryggen? Det er kun kreativiteten, der sætter grænser.

En god huskeliste

 

  1. Begynd planlægningen tidligt
    For at lykkedes med din messe deltagelse er det vigtigt, at du starter din planlægning tidligt. Hvor meget plads har du brug for, hvem er der på messen, hvem af dine konkurrenter vil være der, hvad har du brug for af udstillingsudstyr og produkter? Jo hurtigere du starter, desto bedre er chancen for, at din deltagelse bliver en succes.
     
  2. Sæt klare mål
    Hvad vil du opnå ved at være til stede på messen? Uanset om det giver nye kunder til virksomheden eller skaber fokus på et nyt produkt, er det vigtigt med klare og konkrete mål. Dette vil også hjælpe dig med næste emne i opgavelisten.
     
  3. Beslut din messestands størrelseNår du har sat mål for messen, er næste punkt at finde ud af, hvordan din stand skal se ud og hvilken størrelse den skal have. Design, størrelse og form kan let tilpasses dig og dine ønsker. Det er også vigtigt, at displayets udtryk afspejler din virksomheds profil, både hvad angår farvevalg og tekst. Se nogle af vores messe display her.
     
  4. Give-aways
    At uddele give-aways på messen, sender dine gæster hjem med et godt indtryk af dig og din virksomhed, og chancen for at de husker dig er øget. Faktisk husker 88%, hvem der gav dem et profilprodukt efter 12 måneder. Og hvis det ikke er nok til at få dig til at vælge et profilprodukt som en overraskelse for potentielle kunder, er det også værd at nævne, at omkring 40% af give-aways fører til øgede forretningsmuligheder. Se hele vores sortiment her.
     
  5. Markedsfør dig selv
    Fortæl dine kunder og partnere, at du vil deltage på messen og beskriv hvor de kan finde dig. Hvorfor skal de komme til din stand, i junglen af udstillere? Fortæl, hvad der gør din stand unik og hvad du kan tilbyde. Benyt nyhedsbreve, sociale medier og web med stor fordel. Tilbydes rabat til alle, der besøger dig? Har du et helt unikt produkt, som ingen andre har set før – eller en god give-away? Oplys eksisterende og potentielle kunder om det, for at friste dem til et besøg på din stand.
     
  6. Forberedelse
    For at sikre, at alt går planmæssigt under messen, er det vigtigt at bruge tid på forberedelse. Hvilke medarbejdere skal repræsentere firmaet? Tilbring tid sammen og øv præsentationsteknikker og hvad jeres budskab er. Øv jer i at tale med kunderne, og vær sikker på at I kan besvare de vigtige spørgsmål. Hvis du har mulighed for det, anbefales det at montere hele standen på forhånd, og øve i de rigtige omgivelser.
     
  7. Opfølgning
    Husk opfølgning på ​​dem, du har snakket med på messen! Har du noteret, hvem du har talt med, og hvad du har snakket om under messen, bliver det meget nemmere at følge op på efterfølgende. Vær pro-aktiv og imødekommende, uden at blive for anmasende. Vis, at du husker hvem de er, hvad de var interesserede i og giv dem et specifikt tilbud om et opfølgende møde, eller måske har du allerede lavet aftale med en person, der ledte efter noget specifikt?

Vi ønsker dig held og lykke på messen og hjælper gerne med hele processen for at sikre, at du får et vellykket besøg på årets messer. Kontakt os her via hjemmesiden eller ring +45 7575 2575.