Product media

Product media er den bedste reklamesøjle, du kan tilføre din markedsføring.

Mange forbinder Product media og profilprodukter med kuglepenne og
T-shirts, men det er meget mere end det. Med det rette produkt på rette tid og sted, kan responsen være utrolig stor.

At forære væk produkter med dit logo, er den billigste markedsføring ifølge Global Advertising Specialty Impressions-undersøgelsen 2016 (med over 100.000 respondenter). En kasket har en displayfrekvens på 3000 – det vil sige, at hvis kasketten koster dig 30 kr. inklusiv logo, så vil kontakten være ubetydelige 0,01 kr. Disse tal kan ingen andre reklamekanaler konkurrere med.

Produktmedier er alle produkter, du kan påføre dit logo eller andet motiv, sammen med dit valg af farve og design, der er skabt til at identificere dit brand eller mærke. 

Undersøgelsen viste også, at respondenter under 55 år foretrak product media over alle andre former for reklame. Ved at distribuere produkter med dit firma- eller organisations logo, er chancerne for at modtagerne vil huske dig, langt større. Faktisk, viser en anden undersøgelse, foretaget af den Svenske Industriforening for Profil- og Reklameprodukter, at 88 procent husker, hvem der gav dem et reklameprodukt, efter 12 måneder. Den samme undersøgelse viser at 32 procent bruger et reklameprodukt hver dag, og 60 procent bruger et hver uge, eller oftere.

Til sammenligning, scorer kun biograf-reklamer højere end et product media med 32 procent. Butiksreklamer, avisannoncer, outreach, direct mail,
tv-reklamer, internetannoncer, radioannoncering og
e-mailannoncering har ringere score. 

Produktmedia

 

 

Hvorfor vælge produkt media?

  • Relationsskabende
  • Kreativt
  • Lang levetid
  • Målbart
  • Lav kontaktpris
  • Fysisk
  • Værdiskabende

Vær opmærksom når du bestiller profilprodukter:

  • Husk budskabet! Hvad vil du sige med produktet? Det er nemt at sætte et logo på et produkt, men det er vigtigt at huske, at vise, hvad du ønsker at formidle.  Er din virksomhed eller organisation for eksempel bekymret for miljøet? Vælg et miljøvenligt produkt! Vil du vise modtageren, at du er miljøbevidst? Del et regnvejrs produkt på dage med dårligt vejr eller sommerprodukter på en varm sommerdag.
     
  • Relevans og målgruppe! For at produktet du viser, rent faktisk skal bruges af modtageren, er det vigtigt at kende din målgruppe godt. Hvem er de, hvad kan de lide og hvad er vigtigt for dem. Som svar på disse spørgsmål finder vi et produkt, der matcher din målgruppe og deres værdier.
     
  • Kvalitet! Hvis dit brand er opsat på at vise kvalitet og holdbarhed, er det også vigtigt at tænke på kvaliteten af ​​produktet. Det billigste er ikke altid det bedste. Vis din kvalitet ved at vælge produkter der holder i lang tid, og som passer til hvem du er. 
Produktmedia