Inspiration og innovation

Sammen skaber vi værdi, og vi arbejder bedst, når vi samarbejder med dig.

Når nye produkter skal udvikles, eller eksisterende produkter skal videreudvikles, er der to faktorer, der er afgørende for et godt resultat: Innovation og inspiration. Men hvad lægger vi egentlig i disse begreber?

 

INNOVATION HAR BRUG FOR INSPIRATION.

At være innovativ betyder for os at være nytænkende og nyskabende. Vi arbejder med begreberne på to måder. På den ene side arbejder vi med innovation, når vi udvikler og forbedrer eksisterende produkter. Dette kan være nye materialer, funktionalitet, trends og krav fra markedet. På den anden side forsøger vi altid at være innovative, når vi fremstiller nye produkter. For os er det meget enkelt; al innovation skal skabe værdi for vores kunder.

Inspiration er et vidt begreb, og der er ikke noget definitivt svar på, hvad det er, og heller ikke hvor det kommer fra. Det kan være den sang, der giver dig gåsehud i bilen på vej på arbejde. Det kan være en dybblå farve, som du bemærker, når du læser et magasin, og det kan være formen af en svamp, der findes i skoven. Eller det kan være en person, der gør indtryk på dig. Og selvom vi er inspireret af farvetendenser, miljøet og naturen, er det især mennesker, der inspirerer os.

 

IDÉ OG INSPIRATION

For os handler det om samarbejde. For at skabe de mest innovative, bæredygtige og nyttige produkter er det gennem et godt samarbejde, at vores mest frugtbare, kreative processer opstår. Vi arbejder bedst, når vi samarbejder med dig. Forholdet til kunderne er vores kerne, og vi bliver inspireret af at have et tæt og åbent forhold til dig. Jo tættere relationer, desto bedre er samarbejdet.

Branchen har ændret sig, og i dag er vi tættere på forbrugere end nogensinde før. I kølvandet på dette udvikles endnu bedre produkter med værdi for slutbrugerne. For os er et godt produkt et produkt, der reflekterer kunden. Vi ønsker at deltage i processen fra starten, så vi kan være kreative sammen og finde de optimale produkter. Det behøver ikke nødvendigvis at være det nyeste, det mest innovative eller det hotteste på markedet - nogle gange rammer et enkelt krus med den rigtige meddelelse bedst.

Hos flere af vores kunder starter vi en fælles proces i begyndelsen af året, hvor vi får information om hvilke aktiviteter de har planlagt, og hvilken type produkter der passer til de forskellige events. En god proces giver gode resultater. Lad os hjælpe dig med at supplere din marketingplan og udvikle produkter, der understøtter resten af dine kampagner. Vi arbejder bedst, når vi samarbejder med dig.