FRA IDÉ TIL KONCEPT
Hvad gør et koncept godt? Og hvad skal der til for at skabe sammenhæng i marketingkommunikationen? Det ved vores konceptudviklere.
Kreativitet og strategiske valg er afgørende for at fange kundernes opmærksomhed og konkurrere på markedet. Et koncept er kort sagt en velgennemtænkt idé med en klar plan for, hvordan man når målet.
Markedsføringsstrategien fastlægger, hvad der skal kommunikeres, til hvem og hvordan – og et stærkt koncept sikrer, at kommunikationen bliver både effektiv og virkningsfuld.
Hos IDÉ har vi dedikerede konceptudviklere, der tager udgangspunkt i kundens idéer og ønsker og omsætter dem til et klart og gennemarbejdet koncept. Jo tidligere vi bliver involveret i processen – allerede under brainstorming – jo bedre kan vi se helheden og udvikle konceptet i tæt samarbejde med kunden.
EN PROCES, EN PARTNER
Vi er totalleverandøren som hjælper dig fra IDÉ til færdigt koncept!
Vores konceptudviklere hjælper dig gennem hele processen, fra idé, strategi og design - til produktion, logistik og koncept.
4 TIPS TIL ET VELLYKKET KONCEPT
1. Hvad ønsker du at opnå?
Hav altid et klart mål og delmål. Opbygger du et stærkere brand, eller øger du salget? Tiltrækker du den rigtige medarbejder, eller promoverer du et nyt produkt? Husk altid, hvad du vil opnå.
2. Hvem er din målgruppe?
Hvem vil du kommunikere med? Tilpas konceptet og markedsføringen til din målgruppe.
3. Hvad er dit budskab?
Hvad vil vi fortælle målgruppen? Budskabet skal afspejle projektets overordnede mål.
4. Hvad er dit budget?
Sæt rammerne for projektet, og lav et budget, der sikrer, at det er muligt at skabe et koncept med en klar rød tråd.