SÅDAN ARBEJDER VI I IDÉ


HVEM ER

IDÉ HOUSE OF BRANDS?

IDÉ House of Brands er Nordens største leverandør af produktmedier. Siden 1987 har vi hjulpet virksomheder med at styrke deres brand gennem strategisk brug af produktmedier – og med næsten 40 års erfaring er vi eksperter på området. I dag har vi ca. 200 engagerede medarbejdere fordelt på 17 kontorer i hele Norden. Vores specialister ved, hvordan man skaber effektive brandløsninger, der både skaber synlighed og styrker relationer.

Vores vision er at bygge stærke forbindelser gennem produktmedier – altid med fokus på kvalitet, ansvarlighed og vores fælles bæredygtighedsmål.

 

 

 


HVEM ER IDÉ HOUSE OF BRANDS?

IDÉ House of Brands er Nordens største leverandør af produktmedier. Siden 1987 har vi hjulpet virksomheder med at styrke deres brand gennem strategisk brug af produktmedier – og med næsten 40 års erfaring er vi eksperter på området. I dag har vi ca. 200 engagerede medarbejdere fordelt på 17 kontorer i hele Norden. Vores specialister ved, hvordan man skaber effektive brandløsninger, der både skaber synlighed og styrker relationer.

Vores vision er at bygge stærke forbindelser gennem produktmedier – altid med fokus på kvalitet, ansvarlighed og vores fælles bæredygtighedsmål.

 

 

[pro·­dukt-me´dia] substantiv
Produkter som er

specialtilpasset med logo,

farve og udforming, skabt for at kommunikere dit budskab.

 

 

HVAD ER 

PRODUKTMEDIA?

Produktmedier er vores ord for det, du kender som reklameartikler, giveaways og merchandise. Vi kalder det produktmedier, fordi denne marketingkanal opbygger dit brand, gør dig synlig på markedet og opbygger langvarige relationer. Produktmedier er mere end blot profiltøj og reklameartikler – det er en strategisk kommunikationskanal, der forbinder dit brand med mennesker på en håndgribelig og meningsfuld måde.

 

 

HVAD ER PRODUKTMEDIA?

Produktmedier er vores ord for det, du kender som reklameartikler, giveaways og merchandise. Vi kalder det produktmedier, fordi denne marketingkanal opbygger dit brand, gør dig synlig på markedet og opbygger langvarige relationer. Produktmedier er mere end blot profiltøj og reklameartikler – det er en strategisk kommunikationskanal, der forbinder dit brand med mennesker på en håndgribelig og meningsfuld måde.

 

 

[pro·­dukt-me´dia] substantiv

Produkter som er

specialtilpasset med logo,

farve og udforming, skabt for at kommunikere dit budskab.

 

 


HVAD GØR OS TIL

TOTALLEVERANDØR?

Vi har samlet al nøgleekspertise internt for at sikre høj kvalitet og fuld kontrol gennem hele processen. Som totalleverandør af produktmedier hjælper vi dig med alt fra idé og design til konceptudvikling, produktion, lager og logistik.

Vi kalder os totalleverandør, fordi vi kan levere komplette løsninger inden for profilering – og fordi vi er din partner hele vejen fra den første idé til det færdige produkt.

 

 

 

 


HVAD GØR OS TIL

TOTALLEVERANDØR?

Vi har samlet al nøgleekspertise internt for at sikre høj kvalitet og fuld kontrol gennem hele processen. Som totalleverandør af produktmedier hjælper vi dig med alt fra idé og design til konceptudvikling, produktion, lager og logistik.

Vi kalder os totalleverandør, fordi vi kan levere komplette løsninger inden for profilering – og fordi vi er din partner hele vejen fra den første idé til det færdige produkt.

 

 

 

 

 

VORES SETUP

- SÅDAN ARBEJDER VI

Hos os er struktur og samarbejde i fokus. Vi arbejder ud fra et solidt fundament, der sikrer kvalitet i alle faser – fra idéudvikling og planlægning til implementering og opfølgning. Målet er en problemfri proces, der skaber de bedste resultater for vores kunder.

Salgsteamet følger dine projekter fra A til Z. Hele teamet kender dig og dit brand, og du har altid en dedikeret kontaktperson klar til at hjælpe.

Supportteamet styrker vores salgsteams ved at sikre høj service og kvalitet i både produkter og kundehåndtering.

Bæredygtighedsteamet arbejder målrettet på at sikre, at IDÉ altid bevæger sig mod de bedst mulige bæredygtige forretningspraksisser.

Webteamet sørger for et effektivt ordreflow i din onlinebutik og en nem, smidig shoppingoplevelse for alle kunder.

 

 

VORES SETUP

- SÅDAN ARBEJDER VI

Hos os er struktur og samarbejde i fokus. Vi arbejder ud fra et solidt fundament, der sikrer kvalitet i alle faser – fra idéudvikling og planlægning til implementering og opfølgning. Målet er en problemfri proces, der skaber de bedste resultater for vores kunder.

Salgsteamet følger dine projekter fra A til Z. Hele teamet kender dig og dit brand, og du har altid en dedikeret kontaktperson klar til at hjælpe.

Supportteamet styrker vores salgsteams ved at sikre høj service og kvalitet i både produkter og kundehåndtering.

Bæredygtighedsteamet arbejder målrettet på at sikre, at IDÉ altid bevæger sig mod de bedst mulige bæredygtige forretningspraksisser.

Webteamet sørger for et effektivt ordreflow i din onlinebutik og en nem, smidig shoppingoplevelse for alle kunder.

 

 

HVORDAN ARBEJDER VI MED 

BÆREDYGTIGHED?

Sammen med dig som kunde skaber vi ansvarlige produktmedier med et mindre fodaftryk. Vi integrerer ESG-principper i alt, hvad vi gør, med en kontinuerlig indsats for at reducere vores miljøpåvirkning, styrke vores sociale ansvar og sikre ansvarlig ledelse. Vi anerkender, at ESG er et område i udvikling, og vi er altid åbne for at lære mere om, hvordan vores partnere og kunder griber disse vigtige spørgsmål an. Vi værdsætter dialog om, hvordan vi kan arbejde sammen for at bidrage til en mere bæredygtig fremtid.

Essensen af ​​vores bæredygtighedsarbejde består af gennemsigtighed i produkt- og leverandørkæden, klimaaftryk og partnerloyalitet. Vores bæredygtighedsteam sikrer, at IDÉ altid arbejder hen imod den bedst mulige bæredygtige forretningspraksis.

 

 

 

HVORDAN ARBEJDER VI MED 

BÆREDYGTIGHED?

Sammen med dig som kunde skaber vi ansvarlige produktmedier med et mindre fodaftryk. Vi integrerer ESG-principper i alt, hvad vi gør, med en kontinuerlig indsats for at reducere vores miljøpåvirkning, styrke vores sociale ansvar og sikre ansvarlig ledelse. Vi anerkender, at ESG er et område i udvikling, og vi er altid åbne for at lære mere om, hvordan vores partnere og kunder griber disse vigtige spørgsmål an. Vi værdsætter dialog om, hvordan vi kan arbejde sammen for at bidrage til en mere bæredygtig fremtid.

Essensen af ​​vores bæredygtighedsarbejde består af gennemsigtighed i produkt- og leverandørkæden, klimaaftryk og partnerloyalitet. Vores bæredygtighedsteam sikrer, at IDÉ altid arbejder hen imod den bedst mulige bæredygtige forretningspraksis.

 

 

 

 

 

HVORDAN ARBEJDER VI MED

VORES ANSATTE?

Vores 200 medarbejdere er vores største styrke. Derfor arbejder vi målrettet med både intern branding og employer branding. Det handler om at sikre de rette arbejdsredskaber i hverdagen og skabe muligheder for kompetenceudvikling. To gange om året samler vi hele organisationen og vores partnere til produktseminarer med træning, ny viden og socialt samvær – et motivationsboost, der gør os endnu bedre til at hjælpe vores kunder med at opbygge stærke brands gennem produktmedier.

Vi tror på, at brandopbygning starter indefra. Derfor har vi skabt en medarbejderrejse, der understøtter udvikling, trivsel og engagement gennem hele ansættelsen. Målet med vores employer branding er at udvikle medarbejdere, der tror på det, vi gør, arbejder i tråd med vores vision og trives som produktmediespecialister i IDÉ.

Hos IDÉ House of Brands er intern kommunikation og kultur funderet på fem værdier – tilsammen giver de os POWER.

KREATIV - RUMMELIG - ANSVARLIG - FLEKSIBEL - TILLID

 

 

HVORDAN ARBEJDER VI MED

VORES ANSATTE?

Vores 200 medarbejdere er vores største styrke. Derfor arbejder vi målrettet med både intern branding og employer branding. Det handler om at sikre de rette arbejdsredskaber i hverdagen og skabe muligheder for kompetenceudvikling. To gange om året samler vi hele organisationen og vores partnere til produktseminarer med træning, ny viden og socialt samvær – et motivationsboost, der gør os endnu bedre til at hjælpe vores kunder med at opbygge stærke brands gennem produktmedier.

Vi tror på, at brandopbygning starter indefra. Derfor har vi skabt en medarbejderrejse, der understøtter udvikling, trivsel og engagement gennem hele ansættelsen. Målet med vores employer branding er at udvikle medarbejdere, der tror på det, vi gør, arbejder i tråd med vores vision og trives som produktmediespecialister i IDÉ.

Hos IDÉ House of Brands er intern kommunikation og kultur funderet på fem værdier – tilsammen giver de os POWER.

KREATIV - RUMMELIG - ANSVARLIG - FLEKSIBEL - TILLID

 

 

HVORDAN ARBEJDER VI MED VORES 

EGEN MERCH?

Når vi designer og udvikler vores egne produktmedier, fokuserer vi altid på tre ting: nytteværdi, kvalitet og design. Vi er bevidste om, at produkter med vores logo skal skabe reel værdi – både for medarbejdere og kunder. Derfor skal de være brugbare, have høj kvalitet og et tiltalende design.

Den tilgang betyder, at vores produkter bliver brugt længere, passet bedre på og dermed giver vores brand større og mere langvarig eksponering. Samtidig hænger denne tankegang tæt sammen med vores ESG-arbejde, som vi altid har for øje i hele processen.

Og vigtigst af alt: vi synes, at produktmedier skal være sjove!

 

 

 

 

HVORDAN ARBEJDER VI MED VORES EGEN MERCH?

Når vi designer og udvikler vores egne produktmedier, fokuserer vi altid på tre ting: nytteværdi, kvalitet og design. Vi er bevidste om, at produkter med vores logo skal skabe reel værdi – både for medarbejdere og kunder. Derfor skal de være brugbare, have høj kvalitet og et tiltalende design.

Den tilgang betyder, at vores produkter bliver brugt længere, passet bedre på og dermed giver vores brand større og mere langvarig eksponering. Samtidig hænger denne tankegang tæt sammen med vores ESG-arbejde, som vi altid har for øje i hele processen.

Og vigtigst af alt: vi synes, at produktmedier skal være sjove!