Kick-off og events


Kick-off er et udtryk som bruges på et arrangement eller en begivenhed som markerer starten på noget nyt. Uanset om det gælder en ændring i organisationen, et nyt år eller motivation for de ansatte vil et kick-off være perfekt for at motivere og inspirere.

Kick-off er ikke bare en udmærket mulighed for at få dine ansatte med på jeres interne identitet, men også for at give de ansatte et boost og ekstra motivation. Vi står klar til at hjælpe dig med årets kick-off for at sikre at dit arrangement får den ønskede virking blandt dine ansatte. Vi kan levere tøj og hjælpe dig med ALT andet du har brug for, så du kan få et storslået og vellykket arrangement. Hvad med notesbøger der indeholder målene for året? Bannere og beachflag med logo på? Balloner og servietter? Tryksager og indkøbsposer?

Vi har udvalget og sammen kommer vi frem til den bedste løsning for jer. Ingen udfordring er for stor og ingen IDÉ er for vanskelig, vi hjælper jer med alt!

Ring og hør mere om jeres muligheder

4 gode tips til et vellykket kick-off

Uanset om der er tale om en stor eller lille organisation, så er et kick-off et flot arrangement af mange grunde. Ikke nok med at det giver de ansatte et fagligt løft, men det er også et arrangement som kan være med til at booste motivationen og sammenholdet internt hos virksomheden. Før I påbegynder planlægningen og gennemføringen, er det klogt at overveje følgende:
 

1. Beklædning

Ens beklædning til dine ansatte giver en øget følelse af sammenhold og bygger op under selskabets interne og eksterne identitet. Der findes mange muligheder, men man når langt med enkle løsninger som en keyhanger eller hoodies/t-shirts. Man kan også vælge at køre beklædning som et helt koncept med firmatøj til hele virksomheden, som man så kan videreføre senere i arbejdshverdagen.

2. Profilering

Beachflag, messe/pressevægge, bannere og andet reklamemateriale er fine produkter at bruge under kick-off for at sætte fokus på selskabets profil og andre vigtige budskaber I ønsker når frem til ansatte og samarbejdspartnere.

3. Skriveredskaber

Der er ofte en del fagligt information under et kick-off. Det er derfor rart at have en notesbog klar samt en pen og andet passende skrivemateriale. Disse kan let profileres med virksomhedens logo og budskab og endda også med indiviudelle navne påtrykt eller engraveret, så jeres ansatte kan kende forskel.

4. Giveaways

Hvorfor ikke give de ansatte små, profilerede gaver? Det giver både glæde og motivation blandt de ansatte at få ting såsom en drikkeflaske med profilering, slik/energibare eller andre relevante giveawayprodukter. Dette er produkter du sædvanligvis ville købe alligevel, så hvorfor ikke benytte muligheden til at profilere disse med jeres budskab?


Relevante produktkategorier