8 anledninger hvor produktmedia forstærker dit budskab

Produktmedia som en enkeltstående markedskanal har mange fordele, 88% husker, hvem der er afsenderen af et profilprodukt efter 12 måneder, og hele 60% bruger et profilprodukt hver uge eller oftere. Produktmedia styrker dit budskab og løfter dine andre markedskanaler.

VÆR UDE I GOD TID - 8 ANLEDNINGER HVOR PRODUKTMEDIA VIL FORSTÆRKE DIT BUDSKAB

 

1. Nyt år, nye muligheder – få en god start på året


2. Påske – send de ansatte på ferie med lidt at fråse sig med

  • Påskeæg til de ansatte
  • Måske en påskeopmærksomhed til kunderne? Her er der flere muligheder, overøs kunder med et STORT påskeæg i receptionen
  • Fyld op med søde sager på kontoret og til brug ved arrangementer


3. Pas på de ansatte i hverdagen

  • Begejstre og motivér med belønninger ved opnåelse af mål
  • Opmuntre de ansatte til at tage pauser – pauserum eller spilrum
  • Opmuntre og skab betingelserne for motion, træning og firmasport - lav egen træningskollektion med eget design.


4. Engager dig

  • Er du eller ønsker du at være en synlig spiller lokalt eller nationalt? Gaver og giveaways er altid værdsat, og nogle produkter giver meget og god synlighed
  • Sørg for, at du har pæne, hele flag i flagstængerne
  • Skilte og anden profilering af virksomheden udendørs skal altid være godt synligt, intakt og opdateret


5. Jubilæer og anledninger er der i alle virksomheder, vis at du sætter pris på de store dage i de ansattes liv. Vi forenkler processen for dig og tilbyder specialtilpassede gaveprogrammer

  • Fødselsdage / runde tal
  • Ansatte som gifter sig
  • Familieforøgelse
  • Jubilæumsgaver
  • Gaver til foredragsholdere / besøgende

 

6. Sommer – Endelig! Send de ansatte på sommerferie med en god følelse

  • Vis medarbejderne, at de fortjener en pause. Giv en morsom sommergave, slip dig løs, profilbranchen kan tilbyde de mærkeligste produkter!
  • Skal du have en sommerafslutning på kontoret. Måske med et Hawaii-tema, måske noget mere roligt? Uanset hvad, så kan vi hjælpe dig med helheden.


7. Vær på forkant, planlæg efteråret inden ferien

  • Messer – Roll up, messevæg, messedesk, gaver. Har du alt på plads?
  • Produktuddannelse – interne sammenkomster, hvor du bygger de ansatte op
  • Synlighedsprodukter, reflekser, den store refleksdag
  • Skolestart – en god anledning for erhvervslivet at være repræsenteret og synlig på gymnasier og blandt studerende


8. Julen kommer i år som alle tidligere år – vær tidligt ude, få unikke gaver til gode priser

  • En julegave er så meget mere end en gave, vis medarbejderen at du sætter pris på det arbejde de udfører.
  • Kunderne fortjener opmærksomhed i disse dage, uden dem er det vanskeligt at overleve.
  • Hvis du har et julebord, julefrokost eller en mindre markering af det forgangne år, er det en påskønnelse, som medarbejderne sætter stor pris på. Hvad med at gøre det ekstra specielt i år, og invitere julemanden med rygsækken fuld af gaver?
  • En hyggelig adventstid – mange brancher har en travl adventstid og kan bruge julekalenderen som en motivationsstimulator.